Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
186

Over mij

Ik ben iemand die graag nieuwe mensen leert kennen en de wereld wil ontdekken. Deze reis is de eerste keer dat ik helemaal alleen ga rondreizen. Ik ben al vaker alleen vertrokken maar altijd naar een georganiseerde groep.

To my european friends: I'm someone who likes to meet new people and see the world. This trip will be my first trip alone. I have traveld alone but there was always a group. I'm going to do my best to write in English.

Over mijn reis

Mijn reis begint 2 januari in Brussel. Van daar uit zal ik vliegen naar Delhi (India) om deel te nemen aan een groepsreis. Na een maand in groep te reizen heb ik een weekje om uitte rusten in kochi. Daarna ga ik door naar Sri Lanka, hier zal ik drie weken rond trekken. Na mijn avonturen in Sri Lanka reis ik door naar Katmandu (Nepal) om vrijwilligerswerk te doen gedurende drie weken. Na mijn vrijwilligerswerk ga ik terug naar naar India om het Holi festival te vieren en dan komt mama en haar vriendin om samen naar mijn biologische ouders te zoeken. Als we twee weken gereisd en gezocht hebben gaan we terug naar huis en zit mijn reis van iets meer dan drie maanden erop.

To my european friends: My trip begins at the 2nd of january in Brussels.I will fly to Delhi (India) to participate in a grouptrip. Afther a moth I have a week to chill in kochi. Then I will fly to Sri Lanka and travel around for 3 weeks. Afther my adventures there I will go to Katmandu (Nepal) to do volenteerwork for 3 weeks. Then I will fly back to india to selebrate Holi. Then my mom and her friend are comming for two weeks to travel and find my birth parents. To end my trip at 9th of april and come home afther 3 months.

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, India, Italië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Spanje.