Couch surfen

1 februari 2016 - Baga Beach, India

Hallo lezers,

Gister voor de eerste keer gaan couch surfen.

Het was een hele ervaring.

De jongen waar ik verbleef was op 10 minuten van het huis en de meiden waar ik mee op groepsreis ben geweest zeiden als het me niet aanstond ik direct terug naar het huis moest komen.

Aangekomen bij die jongen, hij heeft me mijn kamer gewezen en hebben buiten wat gebabbeld, dan hebben we een strandwandeling gemaakt.

Ben ik gaan slapen, tot 's middags. Ontbeten en naar het postkantoor geweest.

Daarna heb ik nog even gerust en ben ik vertrokken naar het hotel dat ik geboekt heb.

To my European friends: yesterday I went couch surfing for the first time.

It was quit an experience.

The guy where I slept over lived at about 10 minutes from the volunteer house.

The girls from the trip said that if he was creepy I had to come back.

When I arrived he showed me my room, we talked and went for a walk on the beach.

After the beach I went to sleep till noon, had breakfast  and went to the post office.

When I came back I rested and left for the hotel.