Goa

24 januari 2016 - Calangute, India

Hallo lezers,

Met een beetje vertraging is mijn vorige bericht eindelijk verzonden.

Donderdag zijn we aan gekomen in Goa, in het vrijwilligershuis. Voor de middag zijn we thuis gebleven, na de middag naar het strand gegaan.

Vrijdag zijn we met de meiden die introductieweek hadden samen naar een waterval, kruidentuin geweest.

Zaterdag hebben we voor de middag met ons 4 oud Goa gezien en na de middag mijn was gedaan.

Zaterdag avond zijn we naar de avondmarkt gegaan en naar club cabana.

Vandaag uitrusten aan het strand om morgen de week goed te beginnen. Voor de middag doen wij (meiden van de road trip) samen met de 3 nieuwe chinese jongens een renovatieproject. We gaan een schooltje schilderen en na de middag hebben ik en nog een ander meisje lesgeven in de sloppenwijk.

To my European friends: today we went to see a bollywood  film.

It was good that it was not a love story. It was an action movie, over the top ofcourse.

The movie was in hindi but we could follow.

The cinema is not like at home. We also should have chairs like that. You can push the backside down so you almost lie down. So cool!