India groepsreis

4 januari 2016 - Shimla, India

Hallo lezers,

Zondag nacht goed en wel aangekomen.

In het vliegtuig kwam ik een vriendin tegen, in Abu Dabi scheiden onze wegen. Zij reist door naar Australië en ik naar India. Het was echt een leuke verrassing dat ik haar daar tegen kwam.

Zondag de hele dag geslapen met als gevolg dat ik 's nachts niet kon slapen. Dan maar chatten.

Vandaag de hele dag in de bus gezeten naar Shimla. Pasta gegeten en nu op adem komen om morgen aan onze wandeling te beginnen in de bergen, waar we dan verblijven in een gastgezin.

We zijn met 4 meisjes. 18, 19 en 46 en een groepsleider.

Vele koude groetjes vanuit Shimala.

To my european friends: there was a friend of mine also in the airplane to Abu Dabi and there we separated, she went to Australia and I to India.

Sunday I sleept all day and could'nt sleep at night. So I chat with friends.

Today all day  in the bus to Shimla, eating pasta and chill. Tomorrow we go for a two day hike and stay with a famely.

We are with 4girls, 18, 19 and 46 and our group leader.