Woestijn

17 januari 2016 - Jaisalmer, India

Hallo lezers,

Vandaag hebben we een rustige dag.

We zijn deze morgen met de nachtbus terug gekomen van de woestijn. Donderdag avond zijn we vertrokken naar Jaisalmer Rajastan. Daar hebben we een kamelensafari gedaan. Onderweg naar de kamelen zijn we nog gestopt bij een meer en bij een kasteel, dan stonden de kamelen op ons te wachten. Anderhalf uur op de kameel naar onze kampplaats, zonsondergang gezien en dan slapen  onder de blote hemel.

Een ervaring die ik nooit zal vergeten!

Iedereen vond het helemaal geweldig, ik iets minder want ik haat zand.

De mensen die ons hebben meegenomen op safari waren super toffe mensen. 's Avonds bij het kampvuur liedjes zingen en vroeg in de slaapzak om de zonsopgang te zien.

Daarna ontbijten en terug met de kameel naar de jeep.

In Jaisalmer de stad verkend met een gids. Het waren mooie ggebouwen.

To my european friends: today is a relaxing day.

This morning we are coming back from the desert with the night bus. Thursday we left to go to Jaisalmer Rajastan.

We went on a camel safari.

On our way to the camels we stopped at a lake and a fortress.

It was an hour and a half camel ride to our camping place. We saw  the sunset and we slept under the stars.

An experience that I will never Froget.

Everyone loved it but not me, I hate sand!

the desert people were very friendly. We sang songs and went to sleep early to stee the sunrise.

After the sunrise we had breakfast and went back with the camel to the jeep.

In jaiselmer we saw the city with a guide. There were very beautiful buildings.